FANDOM

Yukio Arato

300px-Yukio Arato.png

Profil
Data urodzenia 15 lutego
Gatunek Człowiek
Płeć Mężczyzna
Wiek 60 lat
Wzrost 156
Typy Natury Uwolnienie Wody.pngUwolnienie Wody
Uwolnienie Błyskawicy.pngUwolnienie Błyskawicy
Uwolnienie Ziemi.png Uwolnienie Ziemi
Zajęcie Emekage
Przynależność 120px-Kakugakure symbol.pngKakugakure
Ranga
Wiek ukończenia akademii 10
Wiek zdobycia rangi chūnina 13

Yukio Arato jest Emekage Wioski Ukrytej w Diamencie.

OsobowośćEdytuj

Yukio jest bezdusznym i niedobrym Kage. Jest bardzo chciwy. Nawet za najmniej ważna błahostkę wszystkich karał. Uwielbia się mścić i patrzeć na krzywdę innych, przez co zyskał przydomek Bezdusznego Potwora z Kakugakure. Za sprzeciwienie się mu np. w sprawie bezdusznego traktowania swoich przyjaciół ludzie umierali (w taki właśnie sposób zgineli rodzice Kin).  Chciał stać sie najpoteżniejszym shinobim na świecie oraz chiał też zdobyć moc Jedynastoogoniastego.

Historia Edytuj

Yukio od zawsze chciał zostać Emekage gdy w końcu nim został postanowił że jego wioska będzie najpotężniejsza i dołączy do Pięciu Wielkich Nacji. Po wielu latach ciężkiej pracy osiagną swój cel. Niestety z każdym dniem i rokiem stawał sie coraz bardziej chciwy. Po roku doszło do tego że zaczą krzywdzić ludzi  za najdrobniejszą błahostkę coraz bardziej chciał sać się najpoteżniejszym shinobim na świecie ale nie udało mu się to. Pewnwgo słonecznego dnia wysłał Kin wraz z jej przyjaciółmi na misje. Niestety przez Kin nie powiodła się ona. Zdenerwowany Kage postanowił wykorzystać sytuacje i zapytał sie Kin czy chce oddać mu swoją Jedynastoogoniastą bestie. Kin nie zgodziła się więc wymyślił plan jak zdobyć bestie poniewaz chciał ją mieć ją za wszelką cene. W nocy zakradł sie do domu Kin i ja porwała a nastepnie zabrał do pobliskiej jaskini gdzie wyciagano lub wkładano bestie gdy miał juz wyciągac bestie z Kin, uwolniła się w statniej chwili i udeżyła pieścią w ziemie swoim medycznym ninjutsu . Jaskinia sie zawaliła a Kin uciekła . Kage cudem uszedł z życiem. Niedługo póżniej Kin pojawiła sie ponownie w wiosce i zpytała co sie stało z jej rodzicami . Emekage odpowiedział że zabił ich dlatego że mu sie sprzeciwili. Odchodząc Kin poprzysięgła zemsty.

UmiejętnościEdytuj

NinjutsuEdytuj

Yukio Arato używa głównie stylów natury
Użytkuje Uwolnienie Wody, Błyskawicy oraz Ziemi.

  • Suiton: Mizu funsui jest atakiem stylu wody. Yukio tworzy z wody fontannę która swoim strumieniem celuje w twarz przciwnika. By nie mógł oddychać.
  • Doton: Tsuchi no tate jest to jutsu do obrony. Yukio uderza rękami o ziemie i wokół niego tworzy się tarcza z ziemi.
  • Suiton: Suichū uzu jest atakiem stylu wody. Yukio tworzy z wody wir który pochłania przeciwnika.

GenjutsuEdytuj

Najsłabsza stroną Yukio jest genjutsu. Pomimo tego że nie posiada za dużych umiejetności  potrafi skutecznie się  z niego uwolnić

TaijutsuEdytuj

Yukio używa taijutsu w walce tylko wtedy gdy kończy mu się chakra. Jest to dość rzadko spotykane ponieważ Yukio posiada bardzo dużo chakry.

CiekawostkiEdytuj

  • Chciałby walczyć z Kin Hikaru.
  • Chce posiąść moc Jedynastoogoniastego.
  • Ukończył 222 oficjalne misje 20 rangi D, 2 rangi C, 45 rangi B, 55 rangi A, 100 rangi S.
  • Boi się utraty władzy nad Kakugakure.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki