FANDOM

Xena Abe

Xena Abe.jpg

Profil
Data urodzenia 15 Czerwiec
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 20 lat
Typy Natury Uwolnienie Ognia.pngUwolnienie Ognia
Uwolnienie Wiatru.png Uwolnienie Wiatru
Przynależność Konoha Symbol.pngKonohagakure
Ranga
Ranga Ninja Jōnin
Wiek ukończenia akademii 5
Wiek zdobycia rangi chūnina 10

Xena Abe jest kunoichi Wioski Ukrytej w Liściach.  W wiosce Ukrytej w Liściach jest znana z tego że jest mistrzynią w posługiwniu sie mieczem i jest dobra w Taijutsu.

OsobowośćEdytuj

Xena jest miłą osobą . Lubi wygłupy. Czasami potrafi być arogancka i niemiła w stosunku do swojich przyjaciół. Jednak jest bardzo przyjacielska i oddana, jest gotowa oddać za innych życie. Uwielbia opowiadać różnorodne historie i legendy.Nie znosi chałasu dlatego często przebywa pośród drzew np. w lesie. Jest  zawsze uśmiechnięta nawet jeśli ma zły humor.

HistoriaEdytuj

Xena Abe od zawsze marzyła by być Kunoichi Wioski Ukrytej w Liściach. Jej marzenie sie spełnniło i niedługo po skończeniu akademi stała się niezależną kunoichi. Całe dni spędzała na treningu by stać sie lepszą. W końcu osiagneła swój cel. Zaszła nawet wyżej stała sie znana w całej Wiosce Ukrytej w Liściach.

Umiejetności Edytuj

NinjutsuEdytuj

Xena Abe używa głównie Stylu Natury. Z Uwolnień używa uwolnienia wiatru i ognia.

GenjutsuEdytuj

Xena Abe jest dość słaba w Genjutsu jest to jej najwieksza słabością. Mimo tego potrafi sie z niego wydostać ale nie zawsze daje rade.

TaijutsuEdytuj

Xena jest mistrzynią Taijutsu. Nie ma żadnego problemu z unikaniem ataków. Zdarza się że potrafi uniknąć ataku ninjutsu. Jej dodatkową umiejetnością jest posługiwanie sie mieczem.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki