FANDOM

Rozdział 1 - Z piękna do koszmaru

11 marca urodziła się czarnowłosa i niebieskooka dziewczyna Kin Hikaru. Po narodzinach zapieczętowano w niej jedynasto-ogoniastą bestię - Oirebuna. Oirebun był bestią pod postacią lwa z jedenastoma ogonami. Kin z roku na rok robiła się starsza i silniejsza. W wieku 7 lat miała mnóstwo przyjaciół którzy nie przejmowali się że jest w niej zapieczętowana bestia. Kin wychowywała się bez ojca, ponieważ zginał podczas wykonywania misji. Mimo to jej dzieciństwo było cudowne i wypełnione radością. Jej matka Hanako Uchiha bardzo się o nią troszczyła. Kin zawsze mogła na niej polegać. Hanako uczyła ją miłości do wioski w której się urodziła. Kin uważała że ma wspaniałe dzieciństwo i że nie może być lepsze, ale nie wiedziała, że za 10 lat jej życie zamieni się w prawdziwy koszmar. W wieku 18 lat Kin stała się niezwykle potężna. Pewnego słonecznego dnia została wezwana do Emekage. Gdy Kin przybyła do głównego budynku w wiosce Emekage rozkazał jej by oddała Oirebuna. Gdy Kin odmówiła rozgniewany Emekage uderzył ją w twarz. Kin wybiegła z budynku, kiedy to się stało Yukio Arato rozkazał ANBU by przeszkadzać jej we wszelkich misjach. Życie Hikaru zamieniło się w prawdziwe piekło. Każdego dnia była wzywana do Emekage po to by ją przekonać do oddania Oirebuna , jednak za każdym razem odmawiała i za każdym razem Emekage groził jej. Pomimo gróźb z jego strony , dziewczyna dalej się uśmiechała i chętnie pomagała innym. Jednak z każdym dniem jej radość z życia znikała. W końcu nie wytrzymała i powiedziała o wszystkim Hanako. Gdy opowiedziała jej o wszystkim poczuła się znacznie lepiej. Następnego dnia nie wytrzymała i udała się do pałacu Emekage. Gdy Kin była na miejscu wyjaśniła czym grozi odpieczętowanie Oirebuna na co Emekage wybuchł złowieszczym śmiechem i powiedział że ma go natychmiast odpieczętować. Po tych słowach Kin wyszła i wróciła do domu gdzie czekała na nią jej mama Hanako Uchiha. Po obiedzie  Hanako postanowiła nauczyć córkę zaawansowanych technik z użyciem sharingana. Podczas treningu z matką Kin zapomniała o swoich kłopotach i na jej twarzy znowu zagościł uśmiech. Po ciężkim treningu Kin udała się do kopalni diamentów gdzie pomagała wydobywać diament. Kin przychodziło to z ogromną łatwością ponieważ posiadała uwolnienie diamentu. Po pracy w kopalni postanowiła pójść do domu i poćwiczyć z mamą techniki uwolnienia ognia i wiatru. Jednak to się nie stało ponieważ matka Kin postanowiła pokazać jej swoja tajemnice i poważnie porozmawiać ze swoją 17-letnią córką. Kin nie wiedziała co ja czeka i co może dowiedzieć się od swojej matki.

__________________________________________________________________________________________________

Mam nadzieje że moje pierwsze solowe opowiadanie (na tej stronie) się podoba. 
Autor: Wiktoriq11
Korekta: SilverAttack
Data Publikacji: 01.05.2013

Więcej z Fandomu

Losowa wiki