FANDOM

Rozdział 3 - Trening Kin

Następnego dnia Kin wstała o świcie i pobiegła do pobliskiego lasu w którym zazwyczaj trenowała. Kiedy dotarła na miejsce spotkała tam swoją przyjaciółkę z drużyny Rukę Aide. Ruka była dziewczyną średniego wzrostu. Miała długie, proste i fioletowe włosy oraz zielone oczy. Ubierała się ona jak większość ninja w Kakugakure. Gdy Kin zobaczyła swoją przyjaciółkę postanowiła się z nia przywitać.
- Witaj.
- Hej. Widzę, że cieżko trenujesz.
- Tak. Może się przyłączysz?
- Chętnie! Od czego zaczynamy?
- Od taijutsu. 
- Ok.No to zaczynajmy.
Po dwugodzinnym i bardzo ciężkim treningu Ruka oznajmiła:
- Musze już iść Kin.
- Szkoda.
- Wieczorem do ciebie przyjde i opowiesz mi jak ci poszedł trening dobrze?
- Dobrze. No to do zobaczenia!
- Do zobaczenia.
Kin została sama, więc stworzyła sobie ninja z diamentu i zaczeła z nimi walczyć. Po zakończonej walc postanowiła spróbować przejąć kontrole nad Oirebunem. Jednak nie udało się jej to ponieważ taka próba zabrała jej prawie całą czakre jaka posiadała. Wykończona Kin zemdlała. Nastał wieczór. Gdy Ruka doszła do domu Kin spotkała jej mamę. Hanako widzac Rukę zapytała:
- Widziałaś może Kin? Miała być trzy godziny temu!
- Nie ma jeszcze Kin?!  To do niej nie podobne, umówiłysmy się.
- Gdzie ostatnio ja widziałaś? Mam nadzieje że Oirebun nie przeją nad nia kontroli!
- Widziałam ją w lesie tam gdzie zawsze trenujemy.Kin nic mi nie mówiła o tym ze chce przejąć kontrole nad Oirebunem!
- Chodźmy sprawdzić czy nie ma jej w lesie.-Krzykneła Hanako
Hanako wraz z Ruka pobiegły do lasu. Gdy dotrały na miejsce zastały nieprzytomną Kin leżącą na ziemi. Przerażone Hanako i Ruka zaniosły nieprzytomna Kin do domu. Kin ockneła sie po dwóch godzinach. Gdy się ocknęła zobaczyła Rukę i Hanako siedzące przy jej łóżku ze zmartwionymi minami. Oszołomiona Kin zapytała:
- Co się stało? Gdzie ja jestem?
- Straciłaś przytomność. Kin jak sie czujesz?-Zapytała zmartwiona Hanako
- Strasznie boli mnie głowa. Jak mnie znalazłyście?
- To dzięki Ruce to ona domysliła się gdzie jesteś.
- Dziękuję Ruka.
- Jeju nie strasz nas tak więcej Kin.-Usmiechneła się Ruka.
- Przepraszam ze was wystraszyłam.
- Nie ma za co przepraszać Kin. Tylko mogłaś mi powiedzieć ze bedziesz próbować przejąć kontrole nad Oirebunem. Czy mogłabyś nam opowiedzieć co dokładnie sie wydarzyło?
- No dobrze. Gdy próbowałam przejac kontrole nad Oirebunem nagle straciłam całą czakrę i straciłam przytomność tylko tyle pamiętam.
Po tych słowach Kin zasneła. Przez najbliższy tydzień Kin dochodziła do zdrowia. Po tym jak wyzdrowiała wznowiła swój trening ale z o wiele większa ostroznościa niż dotychczas.Trening Kin wygladał tak jak zawsze ale na jakiś czas dała sobie spokój z próbą przejęcia kontroli nad Oirebunem. Po treningu postanowiła wrócic do domu a po drodze zaczeła rozmyślać o swoich nadchodzących osiemnastej rocznicy jej urodzin.

___________________________________________________________________________________

Skończone! Mam nadzieje że się podoba.
Autor:Wiktoriq11
Korekta: Kodai (SilverAttack)
Data Publikacji: 17.05.2013

Więcej z Fandomu

Losowa wiki