FANDOM

Rozdział 2: Tajemnica Hanako

Kin wraz ze swoją mamą weszła do swojego pokoju. Pomieszczenie urządzone było w stylu japońskim, jego ściany posiadały barwę jasnego różu. Hanako zaczęła mówić:

- Jak wiesz moja droga Kin pochodzę z klanu Uchiha i Wioski Ukrytej w Liściach...
- I?
- ...i chciałam ci powiedzieć, że masz dwóch braci ciotecznych. Mają na imię Sasuke i Itachi. Itachi jest starszy od Sasuke, a na dodatek są przestępcami. Itachi należy do organizacji zwanej Akatsuki. Jest to mroczna organizacja. Twój brat Itachi nie dość, że jest przestępcą to jeszcze mistrzem genjutsu.
- Wow! Naprawdę fajnie, że mam dwóch braci ale szkoda że są przestępcami.
- Są jeszcze dwie sprawy! Po pierwsze uważaj na Emekage, mam co do niego bardzo złe przeczucia. Jeżeli chciałby lub udałoby mu się ciebie porwać, oczywiście nie chcę tego, nie wahaj się i użyj swojej siły do obrony.
- A ta druga sprawa?
- Chodź ze mną to sie dowiesz.
Hanako wstała i wyszła z pokoju Kin. Hikaru wyszła zaraz za nią. Hankao weszła do swojego pokoju. Zdjeła dywan i okazało się że pod podłogą jest jeszcze jeden pokój.  Kin wraz z Hanako weszły do niego. Kin zapytała:
- Co to za miejsce?
- Jest to miejsce w którym przetrzymuje tajemnicę klanu Uchiha.
- Jakie tajemnice?
- Przede wszystkim księgę o poziomach Sharingana.
Po tych słowach Hanako otworzyła stojącą na przeciwko niej skrzynie i wyjęła z niej ogromną księgę po czym zwróciła się do Kin.
- Pamiętasz może jak mówiłam ci o poziomach Sharingana?
- Tak.
- Więc weź tę księgę i ją przeczytaj a będziesz wiedziała jak zdobyć kolejne poziomy Sharingana.
- Mamo...
- Tak?
- Mam pytanie czego nie powiedziałaś mi tego wcześniej?
- Eeee jakoś nie było okazji.
- Aha to ja idę czytać.
Gdy Kin wyszła Hanako stała jeszcze w zamyśleniu ale za chwile tez wyszła. Tymczasem Kin z zaciekawieniem zaczęła czytać księgę. Po dwóch godzinach weszła do kuchni gdzie zastała swoją mamę robiącą kolacje po czym zapytała:
- Rinnegan naprawdę istnieje? Co prawda słyszałam o nim plotki ale nie myślałam że jest tak potężny! - Tak istnieje jedynym człowiekiem z klanu Uchiha który go posiadał był Madara Uchiha mówiłam ci o nim.
- Tak mówiłaś ale nie mówiłaś że ma Rinnegana!
- Ups naprawdę ci nie mówiłam? Są jeszcze dwie osoby, które go posiadają. Pierwszą osobą która w ogóle go miała był Mędrzec Sześciu Ścieżek, a drugą przywódca Akatsuki, Pain.
- Co do Mędrca Sześciu Ścieżek czytałam o nim. Podobno uwięził dziesięcio-ogoniastego w księżycu.
- Tak to prawda ale Oirebun jest o wiele potężniejszy od dziesięcio-ogoniastego.Jest jeszcze jedna sprawa.Moim zdanie powinnaś spróbować przejąć kontrole nad Oirebunem bo gdy stracisz nad sobą kontrolę może być naprawdę źle.
- Dobrze spróbuje.
- A i jeszcze jedno nie daj przejąć nad sobą kontroli ze strony Oirebuna ponieważ gdy będziesz pod jego postacią i będziesz miała jedenaście ogonów przemienisz się w niego a to może spowodować katastrofę.
- Dobrze zrozumiałam więc od jutra będę trenować.
Po kolacji Kin udała się na spoczynek. 

Nareszcie skończone! Pisałam ten rozdział przeszło dwie godziny. Mam nadzieje że się spodobał.
Autor: Wiktoriq11
Korekta: SilverAttack
Data Publikacji: 01.05.2013

Więcej z Fandomu

Losowa wiki