FANDOM

Rozdział 8 – Spoktkanie

- Witajcie nazywam się Xena Abe wy pewnie jesteście z Kakugakure?
Tak jak mówił przyjaciel Xeny dziewczyna miała brązowe włosy z szkarłatnymi końcówkami brązowe oczy i nosiła zbroje oraz miecz.
- Dzień dobry. Tak jesteśmy z Kakugakure ja nazywam się Kin a oni to Ruka i Izo. Wiele o pani słyszeliśmy.
- Mówcie mi po prostu Xena dobrze ?
- Dobrze.
- A co do ciebie mój przyjacielu idż przekazać pani Tsunade że wyruszyliśmy na misje.
- Dobrze życze powodzenia na misji!
- Dziękujemy!
-  Zatem ruszajmy do Kakugakure powiedziała Xena .
Cała czwórka ruszyła w kierunku Kakugakue. Zbliżał się wieczór a Xena ,Kin, Ruka i Izo szli dalej przez ciemny , gęsty i pełen niebezpiecznych zwierząt las. Xena z zaciekawieniem zapytała Kin:
- Czy to prawda że używasz uwolnienia diamentu i wybuchu?
- Tak.
- A czy opowiedziałabyś mi coś o sobie? Przepraszam jeśli jestem zbyt ciekawska,
- Nie ma za co przepraszać. No dobrze opowiem ci.
Kin zaczęła opowiadać Xenie o swoich nie przyjemnościach związanych z Kakugakurebi Emekage. A Xena słuchała z zaciekawieniem i współczuciem jednocześnie. Ponieważ nigdy nie przyszłoby do głowy że taka osoba jak Kin musi znosic takie piekło.
- Wow nie sądziłam że Emekage jest aż takim złym człowiekiem co prawda słyszałam że jest podły ale nie myślałam że do takiego stopnia. I jeszcze ta misja i zakazy dla ciebie koleś ma coś nie tak z głową. Kin naprawdę ci współczuje i jakby doszło do tego że będzie próbował ci zrobić krzywdę by zdobyć Oirebuna zrób tak jak ci powiedziała twoja mama. Ponieważ nie będziesz miała za dużego wyboru. Jednak w tej chwili najgorsze jest to że jesteśmy w środku lasu jest ciemno i grasują tu dzikie zwierzęta. A jest już za późno by rozstawiać namioty.
- Xeno nie doceniasz naszej Kin !powiedział Izo
Kin stanęła na dość pustym opszarze w lesie położył ręce na ziemi i stworzył dom z diamentu. Xenie Abe odebrało mowę. A kiedy weszli do środka ich oczom ukazała się ciemność jednak Kin i o tym pomyślała uzyła uwolnienia ognia i dzięki temu stworzyła świecące diamentowe lampiony które świeciły płomieniem ognia. Gdy w domu było już Swiatło wszyscy poza Kin zachwycali się okazałością diamentowego domu stworzonego przez Kin. Zachwycona Xena powiedziała:
- Kin jesteś niesamowita słyszałam plotki na temat twojej niesamowitości ale nie myślałam że twoje umiejętności są niesamowite do tego stopnia.
- Dziękuje. Ale uważam że trochę przesadzasz. Po prostu dużo czasu spędzam na treningu nic więcej. Porozmawiałabym z Toba trochę dłużej ale jestem już bardzo zmęczona. Dlatego udam się już na spoczynek. Dobranoc.
- Dobranoc Kin. Rzekła Xena
Gdy Kin poszła do swojego pokoju Ruka zaproponowała : -My też weźmy z niej przykład i chodźmy spać.
- Dobry pomysł. Odpowiedziała Xena.
-  Jutro czeka nas bardzo , bardzo ciężki dzień . Jesteśmy już w połowie drogi do naszej wioski Kakugakure. Ale o tym ile nam jeszcze zostało do przebycia powiem wam jutro. Ponieważ nie mam już nawet siły myśleć .Dobranoc Powiedział Izo.
- Dobranoc Izo odpowiedziały Xena wraz z Ruką.  Nagle Xena zapytała Ruki:
- Ruka czy mogłabym ci zadać pewne pytanie?
- Oczywiście ! Jakie?
- Jak bardzo potężna jest wasza przyjaciółka Kin?
- W naszej wiosce chodzą plotki że Kin może być kandydatka na nowego Emekagei może też wygrać walkę z naszym obecnym Emekage Yukio Arato jeżeli by do tej walki doszło. Chociaż jest to bardzo prawdopodobne sama słyszałaś co się dzieje pomiędzy Kin a Emekage.
- Dziękuje że mi o tym powiedziałaś. Zauważyłam że kin jest bardzo skromna.
- Tak. Aż za bardzo.
- Ja już będę szła spać dobranoc Ruka.
- Dobranoc Xeno. 
Kiedy Xena była już w swoim pokoju położyła się i zaczęła rozmyślać. Rozmyślała o niezwykłej dziewczynie jaką była Kin oraz o jej niesamowitych zdolnościach , o jej uwolnieniu diamentu ognia i wybuchu. Xena jeszcze długo rozmyślała ale po około czterech godzinach w końcu zasnęła twardym snem.

_________________________________________________________________________________________________ Nie chciało mi się nie chciało ale napisałam.
Autor: Wiktoriq11
Data publikacji: 06.16.2013

Więcej z Fandomu

Losowa wiki