FANDOM

Rozdział 7-Przesłuchanie

- Gadaj!
- Bo co?
- Chcesz wiedzieć?
Zapytała zdenerwowana Kin po swoich słowach użyła uwolnienia wody i wypełniła diament wodą . Członek ANBU zaczą się dusić w końcu krzykną:
- No dobra powiem ale najpierw mnie wypuść bo się udusze !
- Nie wypuszcze cię. Bo uciekniesz ale pozbędę się wody byś się nie udusił.
Po tych słowach usunęła wodę i zapytała
- Wysłał was Emekage mam racje?
- Tak jest nas około setka a naszym celem było przeszkodzić wam w misji.
- Czy teraz już jak wiesz że to Emekage nas wysłał wypuścisz mnie?
- Tak. Ale pod jednym warunkiem.
- Jakim?
- Pod takim że nie waż nam się więcej pokazywać .
- A co jeżeli się pokaże.
- Nie prowokuj mnie ! Ale skoro chcesz tak wiedzieć to zginiesz a raczej wybuchniesz . Jestem naprawdę wściekła dlatego radziłabym ci odejść.
- To ja może lepiej pójdę. Narka!
Członek ANBU uciekał aż się za nim kurzyło. Gdzy znikną im z oczu Kin westchneła:
- Eh! Same kłopoty. Chodźmy dalej tylko straciliśmy czas. Po słowach Kin wszyscy ruszyli w dalszą drogę. Gdy nastał wieczór Kin stworzyła z diamentu jedno piętrowy dom i powiedziała do swoich przyjaciół:
- Tutaj przencujemy a jutro ruszamy w dalszą drogę.
- Dobrze .
Następnego dnia wyruszyli w dalszą drogę. Tymczasem Hanako siedziała w kuchni i rozmyślała co też wykombinował Emekage by zdobyć Oirebuna i pozbyc się jej osiemnasto-letniej córki. Hanako chcąc zapomnieć o swoich obawach udała się na spacer po Kakugakure. Po małej przechadzce po mieście udała się do parku nad rzekę. Gdy usiadła na ławce na przeciwko niej pojawił się członek ANBU w masce kota. Zaskoczona Hanako zapytała:
-O co chodzi?
- Musze z panią porozmawiać to bardzo ważne.
- Na jaki temat? Misja?
- Nie. Chodzi o pani córkę . Chodźmy do lasu tam wszystko pani wyjaśnie. Tu jest pełno szpiegów Emekage. A ja można powiedzieć że jestem zdrajcą.
-Zdrajcą? No dobrze chodźmy do lasu.
Po piętnastu minutach byli już w lesie. Zniecierpliwiona Hanako zapytała:
- Więc o co chodzi? - Chodzi o to że Emekage chce przeszkodzić Kin w misji a nawet sprawic by nie udało się jej wykonać tej misji i kiedy wróciłaby zmusić ją do oddania Oirebuna w ramach kary.
- Dlaczego mi pan o tym mówi?
- Ponieważ szanuje pani córkę i nie chce by przez głupotę Emekage zgineła.
- Dziękuje za te słowa ale dlaczego dopiero mi pan o tym mówi?
- Chciałem pani powiedzieć wcześniej ale nie było jak. Gdyby Kin wróciła proszę jej powiedzieć by była podwójnie czujna. Ja już musze iść. Do widzenia!
- Dobrze powiem jej. Do widzenia.
Podczas gdy Hanako rozmawiała z członkiem ANBU w masce kota cała trójka dotarła do Wioski Ukrytej w Liściach. Przy bramie głównej pojawił się przyjaciel Xeny Abe. Gdy zobaczył ochraniacze z diamentem zapytał dla pewności:
- Czy jesteście z Kakugakure?
- Tak.
- Proszę zaczekać Xena powinna nie długo się zjawić miała pewną sprawe do załatwienia dlatego może się spóźnić.
- Dobrze zaczekamy.
- Ciesze się że mogłem was spotkać. Przepraszm za to wścibskie pytanie ale nie wydaje się że ta misja którą musicie wypełnic jest totalnie bezsensowna?
- Tak jest. Ale to władca naszej wioski ja wymyślił. Zawsze wymyśla takie nie mamy na to wpływu.
- Współczuje wam. Krążą słuchy że jest złym człowiekiem, czy to prawda?
- Tak to niestety prawda.
- Przepraszam za te pytania ale od zawsze byłem zafascynowany Kakugakure.
- Nie ma za co przepraszać. Uśmiechneła się kin.
Zaciekawiona Ruka zapytała:
- Jak wygląda pani Xena?
- Xena? No cóż na pewno poznacie ją po brązowych włosach z szkarłatnymi końcówkami. Nosi zbroje i miecz przy sobie. Nie zabardzo wiem co Jeszce dodać właściwie gdy przybędzie to ją zobaczycie.
- Aha.
- Mam nadziejeże misja się powiedzie i nikomu nic się nie stranie bo szkoda by było by tak zanan trójka jak wasza zgineła.
Przyjaciel Xeny chciał jeszcze coś powiedzieć gdy usłyszał za sobą kobiecy głos.

________________________________________________________________________________________________

Odciągałam napisanie rozdziału z 5 tygodni ale w końcu napisałam.
Autor: Wiktoriq11
Data publikacji: 06.15.2013

Więcej z Fandomu

Losowa wiki